20 Kasım 2012 Salı

Marmaris'ten İstanbul'a Vespa Px 150

Marmaris'teki Vespa ilanını gördükten sonra arkadaşımla yaptığımız kritik sonucu beraber gidip motoru almaya karar verdik. Dönüş yolundada gezerek döneriz dedik. Motoru eğer almazsakta tatile çıktık diye düşünecektik. Planı yaptıktan sonra ertesi günün akşamı İstanbul'dan otobüse atlayıp Marmaris'e doğru yola çıktık.

Gidiş yönünde arabalı vapurda...

Gece yapılan yolculuktan sonra, üstümüzde motor montları elimizde kasklarla ufak birde sırt çantamızla Marmaris'e vardık. Motorun umduğumuz şekilde sadece dış görünümüyle alakalı problemleri vardı. Servise gösterip, deneme sürüşünü yaptıktan sonra iki taraf anlaştık.

Satış yapıldıktan sonra Vespa ile ilk fotoğraf;

Yola çıkmadan önce denize girip biraz rahatladık.

Yola çıkmadan hemen önce Vespa ile Marmaris hatırası

Satış işlemleri, servis, yemek, denize girmek derken Marmaris'te işimiz biraz uzadı, yola çıkmamız saat  3'ü geçmişti. O yüzden İstanbul öncesi bir gece İzmir'de kalmaya karar verdik ve İzmir'e doğru yola çıktık.

Yoldaki ilk mola

İzmir-Antalya yol ayrımı

Yolculuk sırasında yamaçtan yuvarlanan büyük bir kaya parçası hemen önümüzdeki araca çarptı.

İlk yola çıktığımızda motoru dinlendirmek için mola veriyorduk. Fakat zaman ilerledikçe artık biz yorulduğumuz için mola vermeye başmadık. 150cc'lik bir motorla iki kişi yapılan yolcuğun bitmediğini tecrübe ettik.

İzmir yolunda gün batımına doğru emniyet şeridi

Yerimiz olmadığından dolayı artçım havluyu boynuna dolamıştı.

İzmir öncesi son moladaki halimiz

İzmir'e vardığımızda taksici bir abimizin yardımıyla kalacak yer problemini çözdük. Kordon'da güzel bir akşam yemeğinden sonra oturduğumuz yerde uyuya kalmadan hemen kalacağımız yere geçtik. Bir önceki geceninde otobüs yolculuğuyla geçmesinde dolayı bayağı yorulmuştuk. İzmir'de güzelce dinlendikten sonra sabah 11 olduğunda çoktan yola çıkmıştık. Saat 6'da Bandırma'dan kalkan arabalı vapura yetişecektik. Zamanımız olduğundan dolayı molaları biraz daha uzun tuttuk.

İzmir-Bandırma arası yolculuğumuzdaki ilk mola

Benim halim

Benim gözümden

Yaklaşık 800 kilometrelik yolculuğu 2001 model Vespa Px 150 ile tek motor iki kişi olarak iki günde tamamlamış olduk.

Yolculuğun sonu Bandırma-İstanbul arası arabalı vapur